صنايع چوب ابوني
صنايع چوب ابوني

 

در ابتدا لازم است بگوييم پلي اورتان نام جنس كابينت نيست بلكه نوعي رنگ است كه در سبك كابينت هاي آشپزخانه نئوكلاسيك و انزو از آن استفاده مي شود.

 

كابينت پلي اورتان چيست؟

 

كابينت آشپزخانه پلي اورتان يكي از محصول هاي جديد است كه بسيار محبوب مي باشد و باعث جذابيت بيشتر دكوراسيون داخلي آشپزخانه مي شود. اين نوع كابينت يك رقيب قدرتمند براي كابينت هاي چوبي قديمي است كه به دليل ويژگي هاي منحصر به فردي كه دارد، دوام و كيفيت بالاي آن به يك محصول پر طرفدار تبديل شده است.

 

در كابينت آشپزخانه پلي اورتان جنس بدنه آن MDF خام است كه يك طرف آن هيچ گونه روكشي ندارد و سطح آن با رنگ پلي اورتان كه بسيار با كيفيت است و ماندگاري زيادي در مقايسه با ديگر رنگ ها دارد پوشش داده شده است و سمت ديگر آن داراي روكش و به رنگ سفيد است.

 

با استفاده از رنگ پلي اورتان مي توانيد فرسودگي كابينت هاي آشپزخانه خود را كاهش دهيد و با تنوع زياد و پالت رنگ گسترده اي كه دارد و انتخاب رنگ دلخواه و مورد علاقه خود، با توجه به وسايل آشپزخانه و دكوراسيون خانه ظاهري جديد و جذاب به فضاي داخلي آشپزخانه ببخشيد.

 

معرفي شركت هاي توليد كننده كابينت پلي اورتان

 

  1. صنايع چوب ارسي
  2. يونيكالر
  3. نوين كابين
  4. مانيك
  5. سلام ساختمان
  6. صنايع چوب ابوني
  7. طراحان دياكو
  8. ماچوب
  9. صنايع چوبي فن و هنر

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۰۷:۵۹ ] [ ابوني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی