صنايع چوب ابوني
صنايع چوب ابوني

وجود يك لوستر لوكس و زيبا، به زيبايي آشپزخانه ي كلاسيك شما كمك ميكند؛ پيشنهاد ميدهيم به فراخور متراژ آشپزخانه، از يك يا چند لوستر و چراغ آويز زينتي زيبا استفاده كنيد تا جلوهي بصري آشپزخانه فاخرتر به نظر آيد. پيشنهاد ميدهيم از وسايل و لوازم سنتي و لوكس بيشتر استفاده كنيد تا فضاي عمومي آشپزخانه زيباتر به نظر بيايد، اما همانطور كه اشاره شد، در اين كار افراط نكنيد. امروزه، چوبهاي بسيار متنوعي در ساخت كابينت كلاسيك كاربرد دارند كه از آن جمله ميتوان به چوب گردو، چوب بلوط، چوب راش، چوب گيلاس، چوب انبه و چوب افرا اشاره كرد. هر كدام از چوبهايي كه به آنها اشاره شد، تراكم، رنگ متفاوت و گرههاي متمايزي در بافت خود دارند كه به زيبايي كار ميافزايد. روشنايي كانوني معاصر را روي جزيره يا ميز آشپزخانه خود نصب كنيد و براي روشنايي عمومي چراغ ها را در بقيه آشپزخانه نصب كنيد. ما با در دست داشتن سال ها تجربه و افتخارات بيشمار شرايطي را مهيا كرده ايم تا شما عزيزان با ديدي باز دست به انتخاب بزنيد. در آشپزخانههاي نئوكلاسيك، دست شما براي انتخاب وسايل و لوازم مدرن باز نيست و الزاما بايد از وسايلي استفاده كنيد كه طرح و رنگ سنتيتر و كلاسيك دارند.

بطور كلي، حساسيت كابينت ام دي اف در برابر آب نسبت به ملامينه كمتر است اما باز هم به رطوبت حساس است. نمونهي ديگري از كابينت كلاسيك كه با هزينهي بسيار كمتر ميتواند ميهمان آشپزخانهي كلاسيك شما باشد، كابينت ممبران كلاسيك است. هر چه در به كارگيري عناصر و شاخصههاي سبك كلاسيك، تعادل و ميانهروي برقرار باشد، زيبايي و لوكس بودن كابينتها، بيشتر به چشم ميآيد. به عنوان مثال، استفاده از وسايل برقي اگر چه يك الزام در هر آشپزخانهاي است، اما بهتر است سعي كنيد آنها را روي كانتر قرار ندهيد و پس از استفاده، آنها را درون كابينتها قرار دهيد. در انتخاب لوازم برقي بهتر است سادگي را مد نظر قرار دهيد و از لوازمي استفاده كنيد كه طرح و مدل سادهتري دارند. براي ديوارهايي كه كاشي ندارند، بهتر است از كاغذ ديواريهاي طرحدار و قابل شستوشو، كه نمايانگر قرن ۱۸ و ۱۹ اروپايي هستند، استفاده كنيد. از اين كه همراه وبسايت آكس چوب هستيد از شما سپاسگزاريم و اميدواريم اين مقاله برايتان سودمند و مفيد واقع شده باشد. در اين محتوا از وبسايت آكس چوب ، قصد داريم شما را با كابينت نئو كلاسيك خصوصيات و طرحهاي آن بيشتر آشنا كنيم.

به طور كلي اين كابينت ها به چهار دسته تقسيم مي شوند كه هر كدام را به صورت مجزا براي شما شرح خواهيم داد. درصورت شلوغ بودن طراحي اين قسمت ها زمان ساخت و رنگ آميزي طولاني تر شده و مسلماً باعث افزايش قيمت كابينت نئوكلاسيك مي شود. طولاني از كابينت تان استفاده كنيد و نگران نفوذ آب و حرارت به آن نباشيد. در كابينت هاي كلاسيك ستون ها به شكل متفاوتي طراحي مي شوند به گونه اي كه در كابينت مدرن اثري از آن ها نمي بينيد. دستگيرههاي كابينت كلاسيك، فاخر و كلاسيك است و از مدلهاي دستگيرههاي مدرن يا ساده، نبايد استفاده شود. كابينت كلاسيك در مدل فاخر آن، از جنس چوب ساخته ميشود و تزئينات و كندهكاريهاي آن، عمدتا به وسيلهي هنر دست انجام ميشود به همين دليل ارزش مادي بسياري دارد. چگونه در آشپزخانه كابينت كلاسيك لوكس و فاخر داشته باشيم؟ همونطور كه ميبينين ضلع مقابل كابينت كه از جنس ام دي اف هم هست، بنظر ميرسه كه يك ورق كامل و يا تنهي يك درخت تنومد هست. وسايل برقي بزرگ مانند مايكروفر يا توستر را حتما درون قابي از جنس كابينت قرار دهيد به طوري كه فضاي كمتري از آنها قابل نمايش باشد.

اين بوفه كه همجنس و رنگ كابينتها است به شما فضايي ميدهد كه ظروف لوكس و ارزشمند خود را به نمايش بگذاريد يا آن را با هر وسيلۀ تزئيني دلخواه پر كنيد. كابينت كلاسيك ، خود به انواع مختلفي دستهبندي ميشود، اما خصوصيات بارز همهي آنها يكي است و آن هم، وجود تزئينات مجلل و پر زرقوبرق است. از ويژگي هاي بارز جنس كابينت هاي ممبران مي توان به طرح هاي شلوغ و پر زرق و برق، كشوها و محفظه هاي متعدد و اكسسوري هاي لوكس است. تنوع بافت از ديگر ويژگي هاي اين سبك است. به همين دليل براي كابينت هاي چوبي آشپزخانه، ابتدا روكش هايي براي مقابله با آب روي چوب اعمال مي شود. با روكش چوب طبيعي استفاده مي شوند. استفاده از طراحي بر چوب ام دي اف در اين نوع كابينت كلاسيك سبب محبوبيت بسيار كابينت ممبران سفيد صدفي و موارد متنوع ديگر كلاسيك با اين مدل در بين افراد شده است. كابينت ممبران ميتواند داراي همان طرحها و حكاكيهايي باشد كه بر روي چوب طبيعي وجود دارد، اما در واقع اين كابينت، از امدياف ساخته شده است و حكاكيهاي ايجاد شده بر روي آن، توسط ماشين ايجاد ميشود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۱۸:۵۰ ] [ ابوني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی