صنايع چوب ابوني
صنايع چوب ابوني

يكي از مهمترين كارهايي كه در در هنگام طراحي آشپزخانه بايد انجام بدهيد، انتخاب دكوراسيون و لوازم آشپزخانه است. در زير به صورت مختصر انواع كابينتهاي آشپزخانه را به شما معرفي ميكنيم. به اين صورت كه ساخت كابينت با يك رنگ از فراميد مات (فوق برجسته) و رنگ دوم از متريال هايگلاس براق باشد. كابينت پلي گلاس: كابينتهاي از جنس پليگلس دقيقا مانند «هايگلس» از MDF خام تشكيل شده و تنها تفاوت آن در روكش بيروني پليگلس است. كابينت هاي گلاس: كابينتهاي براقي كه در طراحي آشپزخانه ها استفاده ميشوند، از جنس «هايگلس» است. پاسخ ساده، رنگ سفيد است اما شايد بتوانيد با انتخاب رنگهاي ديگر، جذابيت آشپزخانه را بيشتر كنيد. در آموزش مدل سازي كابينت كلاسيك قرار نيست كه با كل قابليت هاي نرم افزار تري دي مكس آشنا شويم و زمان آموزش را طولاني كنيم. معايب كابينت ممبران رو به خوبي بشناسين تا سرتون كلاه نره! در ساخت كابينت پليگلس در دو طرف ورق، روكش ملامينه كشيده ميشود و سپس روي آن را با لايهاي نازك از پلي استر ميپوشانند تا در برابر خراش و رطوبت مقاومت بيشتري داشته باشد. كابينت چوبي معمولاً براي آشپزخانههاي كلاسيك استفاده ميشه و در سراسر جهان نمونههاي زيبايي از اون ساخته شده.

بزرگ: آشپزخانههاي بزرگ به همراه انباري يا آشپزخانه مخفي طراحي ميشوند. كابينت آشپزخانه ي كلاسيك كه عمدتا با بهره گيري از طراحي هاي قديمي تر اجرا مي شود، جايگاه ويژه اي در انواع طراحي دارد. با انتخاب اين رنگ به عنوان رنگ اصلي ديوار يا كابينت يا لوازم برقي، آشپزخانهاي زنده و پويا خواهيد داشت. هماهنگي رنگ سفيد با لوازمي نظير يخچال و ماشين لباسشويي باعث شده اين رنگ محبوبترين رنگ براي آشپزخانه باشد. رنگ سبز به آشپزخانه حس طبيعت ميدهد. كرم قهوهاي از آن دست رنگهاييست كه به راحتي با ساير رنگها تركيب ميشود و حس آرامش توام با لذت را انتقال ميدهد. با اين وجود، با برخي ترفندها ميتوانيد از رنگهاي تيره نيز در آشپزخانههاي كوچك استفاده كنيد. گرچه فقط در آشپزخانههاي بزرگ از مبل استفاده ميشود اما ميز و صندلي ناهارخوري را خيلي از مردم در آشپزخانه قرار ميدهند تا وعدههاي غذايي داخل آشپزخانه ميل شود. فرش هاي آشپزخانه در طرحهاي فانتزي، سنتي، وينتيج و كلاسيك عرضه شدهاند كه رنگهاي متناسب با كابينتها و رنگ ديوار آشپزخانه است. با اينكه اين دو سبك از هنر، در تقابل باهم نيستن اما تفاوت هايي بنيادي باهم دارن و ميشه اون هارو باهم مقايسه كرد. كابينتهاي كلاسيك چوبي را ميتوان در كنار انواع چيدمان منزل استفاده كرد و از زيبايي چشمنواز آن لذت برد.

همچنين در كابينت مدرن از رنگهاي پرهيجان و شگفت انگيز استفاده ميشود اما در كابينت كلاسيك جديد از رنگهاي سنگين و آرام، مانند خاكستري يا رنگ چوب استفاده ميشود. اگر به كابينت كلاسيك خدشه و يا صدمه اي وارد شود امكان ترميم، تعمير و يا تعويض ديگر وجود ندارد. متريالي كه به عنوان صفحهي روكابينتي و پيشخان در كابينت كلاسيك استفاده ميشود، معمولا سنگ است. عدم استفاده از متخصص.قيمت مدل كابينت كلاسيك اروپا ايتاليايي بله، ممكن است بدانيد آشپزخانه شما چه چيزي مي خواهد، از رنگ گرفته تا سخت افزار و هر چيز ديگري. سايههاي خنثي را در بيشتر قسمتها يا شايد فقط براي عناصر انتخابي، كوچكتر از آشپزخانه مدرن جديد خود انتخاب كنيد. تركيب طيف رنگ قرمز و سفيد در آشپزخانه معجزه ميكند. موكت آشپزخانه: قرار دادن موكت در آشپزخانه از ليز خوردن جلوگيري ميكند. روكش ممبران فقط برروي يك طرف از اين متريال ها كشيده شده و در طرف ديگر اون ها روكش ارزان تري مثل PVC سفيد كار ميشه. سعي كنيد طرح ها و نقش هاي خلوت تري را انتخاب كنيد تا آشپزخانه شما خلوت تر و منظم تر به نظر برسه. رنگ كرم قهوهاي در آشپزخانه اشتهاآور است. البته فاكتورهاي ديگري هم در محاسبه قيمت كابينت ممبران دخيل هستند كه در لينك قيمت كابينت ممبران به تفكيك توضيح داده شده است.

استفاده از رنگهاي خاص مانند نارنجي، زرد يا قرمز در كابينت كلاسيك جايي ندارند. براي كابينتها و حتي لوازمي مانند يخچال هم ميتوان به رنگ قرمز اعتماد كرد. در دستهبندي آشپزخانهها بايد به آشپزخانههاي كوچك هم اشاره كرد كه با استفاده از چند ترفند ساده ميتوان آنها را به آشپزخانه ال شكل، خطي يا راهرويي تبديل كرد. پرده آشپزخانه: پرده يكي ديگر از لوازم موجود در آشپزخانه است در صورتي كه پنجره داشته باشيد. با توجه به اينكه دكوراسيون ما ايراني ها نيز كم كم به سمت دكوراسيون شرقي و اسپرت كه گاها جوان پسند نيز گفته مي شود مي رود لذا كابينت هاي مدرن يكي از انوان مورد توجه كابينت هستند. جالبه بدونين اين تصوير نمونه كار اجراشده توسط آقاي وحيد يوسف رضايي يكي از دهها كابينت ساز ما در تهران هست. در كابينت مدرن، انواع متريال مانند MDF ، هايگلاس، ممبران و غيره ساخته ميشود و تنوع رنگ و طرح بسيار زيادي دارد.

براي ساخت اسكلت اصلي كابينت چوبي از mdf يا فلز هم استفاده ميشود. كابينت ممبران: كابينتهاي وكيوم يا ممبران از ورقهاي MDF با ضخامت 16mm ساخته شده و روكشي از جنس PVC روي آن كشيده ميشود. كابينت نئوكلاسيك قيمت مناسب از كجا تهيه كنيم؟ اگر كابينت نئوكلاسيك را از لحاظ جنس بدنه دستهبندي كنيم شامل سه دسته اصلي ميشوند. طراحي و اجراي كابينت آشپزخانه كلاسيك معمولا از هزينه بالاتري به نسبت ساير سبك ها برخوردار است . آشپزخانه چه رنگي بايد باشد؟ اين نوع داراي طرح هاي پيچيده اي مي باشد و در رنگ هاي گرم و سفيد و مات هم به بازار عرضه مي شود.كابينت هاي كلاسيك چه تفاوتي با نمونه هاي مدرن دارند؟ در طراحي كابينت كلاسيك به بوفه هاي با درب شيشه اي مي پردازند كه ويترين وسايل دكوري به شمار مي رود. كوچك و باريك: با كوچك شدن خانهها در عصر حاضر، طبيعتا معماري آشپزخانه هم به سبك كوچكتر شدن ميرود. اين رنگ را ميتوان به عنوان رنگ اصلي كابينت، صندلي، ميز يا پردهي آشپزخانه هم استفاده كرد. اين طيف را ميتوان به عنوان رنگ اصلي يا مكمل در آشپزخانه استفاده كرد. مبلمان، صندلي و ميز: از ديگر لوازمي كه در آشپزخانه قرار داده ميشود، صندلي، ميز ناهارخوري و احيانا مبل است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۴:۳۲ ] [ ابوني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی