صنايع چوب ابوني
صنايع چوب ابوني

همچينين از مزيتهاي بكارگيري از اين نوع كابينت ميتوان به درخشندگي فوق العاده زيبا، قيمت مناسب، دوام و مقاومت ايدهآل و قابليت ابزار خوري اشاره كرد. ضد آفتاب دوام و عمر آن را مي افزايند. تنوع رنگ در آن بالا است و انعكاس نور به آن موجب درخشندگي بيشتر آشپزخانه مي شود. كابينت كلاسيك سفيد به اين دليل نام گذاري شده است كه رنگ سفيد كاربرد زيادي در ساخت اين نوع كابينت دارد. ويژگي هاي ذكر شده، تنها بخشي از ويژگي هاي متريالي به نام چوب هستند. براي اينكه از دكوراسيون جديد بهره بگيريد، نيازي نيست هميشه در كمترين فضاها از ديواركشيهاي بلا استفاده بهره بگيريد. استفاده از گلدانهاي گل طبيعي در فضاي خانه و آشپزخانه هميشه توصيه ما به شما بوده است. بازتاب نور بيشتر، باعث ميشود فضاي آشپزخانه روشنتر و دلبازتر به نظر برسد؛ چنانچه فضاي آشپزخانهتان كوچك است يا فاقد پنجره است، نبايد با انتخاب رنگ كابينت تيره ، فضا را دلگير و بسته كنيد. شايد براي ديگران هم اين نوع دكوراسيون عجيب به نظر بيايد، اما شما ميتوانيد از يك اپن شناور در هوا بهره بگيريد.

طراحي آشپزخانه با رنگ سال ۹۷ شايد اولين موضوعي باشد كه دوست داشته باشيد در سال جديد به آن توجه كنيد. به اين صورت كه از رنگ كابينتها و وسايل آشپزخانه در فضاي رو به اتاق نشيمن نيز استفاده شود. حال توجه به ساخت و طراحي آن در نوع خود به زيباسازي فضاي اتاق نشيمن و منزل بسيار كمك مي كند. اپن آشپزخانه هم به همين صورت است هميشه بايد مطابق با نظر افراد خانه طراحي و ايده پردازي شود. براي ايجاد اين طرح ها، ابتدا برروي مغزي MDF، ابزار زده مي شه و طرح مورد نظر روي مغزي ايجاد ميشه. اگر جزيره گزينه اي نيست، كابينت ها و گوشه هاي ميز اضافي را در نظر بگيريد تا امكان ذخيره سازي بيشتر فراهم شود. به شما يك پيشنهاد ديگر نيز داريم، اگر تمايل به استفاده از رنگ بنفش نداريد، اما علاقهمند به استفاده از رنگ سال در دكوراسيون منزل خود هستيد.

به راحتي ميتوانيد سنگ استفاده شده بر روي اپن آشپزخانه را با رنگ كابينتها و ساير اجزاي اپن تركيب كرده و يك هارموني رنگ زيبا حاصل كنيد. شما مي توانيد مدل هاي زيبا و مدرن هايگلاس و يا انزو را با قيمت هاي مناسب سفارش دهيد و يا مدل هاي ملامينه و پي وي سي را با قيمت ارازن تر بخريد. مهمترين فرق كابينت كلاسيك و مدرن در نوع متريال بكار رفته و قيمت تمام شده آنهاست. عيب هاي اون هم بيشتر به نوع رنگي كه برروي روكش چوبي به كار ميره، برميگرده و نمي تونيم زياد اون رو به خود متريال كابينت نسبت داد. تركيب اين رنگ با سفيد و استفاده از كابينتهايي با همان طيف رنگي فضايي فوقالعاده تميز و آرامبخش را در منزل شما بوجود خواهد آورد. اين نيست كه شما به رنگي علاقهمند نباشيد و به ناچار به دليل اينكه آن رنگ مد است، از آن در دكوراسيون داخلي خود بهره بگيريد.

هارموني رنگ ايجاد شده بين كابينتهاي آشپزخانه، اپن و نماي داخلي اتاق نشيمن خود يك دكوراسيون جديد به شمار ميرود. ميزهاي آشپزخانه مي توانند يك سرمايه گذاري بزرگ باشند ، اما در ظاهر و همچنين عملكرد آشپزخانه شما تفاوت زيادي ايجاد مي كنند. كابينت هاي گلاس از جنس ام دي اف هستند و فقط در ظاهر آن ها از از يك روكش پلكسي (پلاستيكي) ظاهري شفاف همچون شيشه استفاده شده است. در نهايت دستگاه سي ان سي توسط فرزها و تيغه هاي برش طرح را بر روي ام دي اف يا چوب حكاكي مي كند. دستگيره كابينت كلاسيك نيز همانطور كه گفته شد در نهايت سادگي مي باشد. اين امر سبب ميشود علاوه بر زيباسازي فضا، افراد از محيط پيرامون خود نهايت لذت را ببرند. در مطلب پيش رو سعي بر آن شده است از چند مدل جديد اپن آشپزخانه و طراحيهاي متفاوت آنها توضيحاتي داده شود تا شما را به انتخاب درستتر نزديك كنيم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۸:۲۸ ] [ ابوني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی