صنايع چوب ابوني
صنايع چوب ابوني

چيزي كه در اين مدل ميتونه توجه ما رو به خودش جلب كنه، پنجره هاي بزرگ و نور زياد فضاست. اگر هوس كردهايد دستي به سر و روي آشپزخانهتان بكشيد و با درب كابينت ممبران و انواع كابينت وكيوم، درهاي خانه را به روي تازگي و زيبايي باز كنيد، پيشنهاد ميكنيم تا پايان اين مطلب همراه ما باشيد. در مطلب دستگيره كابينت ممبران ميتونيد اطلاعات جالبي در مورد انتخاب دستگيره كابينت به دست بياريد. در اون مطلب در مورد هر عيب كابينت هاي گلاس توضيح داديم و راه حل رفع اين عيب و يا مقابله با اون رو هم در صورت وجود، گفتيم. البته طراحي اپن به صورت شكسته، مقداري فضاي مفيد اپن رو كوچكتر جلوه ميده اما خلاقيت جالب و زيبايي است. اگر بخواهيد اين سبك كابينت كلاسيك زيبايي و جلوه بيشتريداشته باشد حكاكي طرح هاي زيبا روي درب اين كابينت ها به وسيله دستگاه هاي ليزر و يا CNC را توصيه مي كنيم. به عنوان مثال ميتوانيد از پردههاي زيبا و سنتي، گلدانهاي هميشه سبز، فرش يا گليم سنتي و ظروفهاي چيني و سفالي، زيبايي آن را دو چندان كرد.

علاوه بر تنوع طرح، كابينتهاي ممبران از تنوع رنگ خوبي برخوردارند كه اين تنوع زياد شامل حال درها هم ميشود. مطمئنا براي هر سليقه اي، طرح و رنگ مطلوب پيدا ميشود. هر شخص بنا بر سليقه و اولويت هاي مورد نظرش ، يك سبك را براي دكوراسيون آشپزخانه ي خود انتخاب خواهد كرد. آشپزخانه بوهو اغلب براي استفاده از رنگهاي براق، الگوهاي شلوغ و سليقه شخصي شناخته ميشود. اين نوع كابينت نه تنها جنبه تزئيني دارد، بلكه اگر در ساخت آن حداكثر استفاده از فضا صورت گيرد، نقش مهمي در بهينه سازي فضاي آشپزخانه ايفا مي كند. در صورت داشتن آشپزخانه كوچك، طرح هايي را انتخاب كرده كه نقش ها و حكاكي هاي درشت و واضحي داشته باشد. ميتوانيد چينيهاي طرحدار و ظروف سفالي ظروف تزئيني و دكوري خود را در اين كابينتها قرار دهيد تا آشپزخانه شما بيشتر به سبك نئوكلاسيك گرايش داشته باشد. در اين بوفه ها كه حالت ويتريني دارن، ظروف و وسايل دكوري كلاسيك قرار گرفته و نمايش داده مي شن. طراحي مدرن فاقد لوازم دكوري زياد يا جزئيات اضافه است و اثري از طراحي قديمي در آن ديده نميشود. سادگي و تزئينات اندكي كه در اين گونه كابينت ها به كار ميرود، باعث ميشود به زودي از چنين كابينتهايي خسته نشويد و سالها از ديدن آن لذت ببريد.

طراحي كابينت كلاسيك چوبي به گونهاي است كه بيشتر مشتريان تمايل زيادي براي سفارش طراحي اين نوع كابينت دارند ولي با در نظر گرفتن قيمت بالاي اين نوع كابينت آشپزخانه، خانوادههاي زيادي قادر به تهيهي آن نيستند. در اين آشپزخانه، محصول نهايي كابينت فلزي بسيار شيك و چشم نواز شده. سبك طراحي در كابينت آشپزخانه، به دو دسته كلاسيك و مدرن است تقسيم مي شود كه در ادامه به معرفي اين دو سبك مي پردازيم. مهمترين بخش از خانه براي بانوان آشپزخانه مي باشد چرا كه زيبايي خانه براي خانم ها چه شاغل و چه خانه دار مهم است. اگر دوست داشته باشيد از فضاي بالاي كابينتهاي زميني كه به شكل كشو طراحي شده است، استفاده كنيد، ميتوانيد به سراغ اين نوع درب كابينت ممبران برويد. اگر هم دوست داريد كمي جذابيت را به همراه سادگي چاشني آشپزخانهتان كنيد، ميتوانيد با خيال راحت به سراغ درب كابينت ممبران با طراحي موزاييكي برويد، و همانطور كه چاي عصرگاهيتان را ميخوريد از جزييات آن لذت ببريد. اگر با ديدن تصاوير بالا و خواندن اين مطلب، حسابي وسوسه شديد تا كابينت ممبران سفارش بدهيد و خون تارهاي در رگهاي خانهتان جاري كنيد، ميتوانيد به سراغ توليدكنندههاي مختلف كابينت ممبران مثل آكسچوب، ماچوب، چوبينه و … برويد.

اگر كمي دقت كنيم، ميتوانيم با خيال راحت بگوييم كه هركدامشان به اندازهي كافي خوشرنگ و درخشان هستند و ميتوانند حسابي از شما دلبري كنند. رنگهاي متنوع درب كابينت ممبران و طرحهاي متنوعتر آن، باعث ميشود كه بتوانند به راحتي با انواع وسايل و دكوراسيونها، جفت و جور شوند و حال و هواي خانهتان را حسابي عوض كنند. ام دي اف و كابينت ، هاي گلاس مي توانند آن را فرا بگيرند . همچنين حتماً لازم نيست كه كار به صورت تمام چوب انجام شود بلكه مي توان در بعضي از قسمت هاي كار به جاي چوب از تركيب ام دي اف و روكش چوب استفاده كرد. اما كابينت تمام چوب در صورت جذب آب و رطوبت متورم شده و پوسته مي كند و در مقابل مواد اسيدي مقاومت ناچيزي دارد. در عين حال اين نوع كابينت شباهت بسياري به كابينت كليف ايتاليا دارد و در واقع الهام گرفته شده از اين برند ايتاليايي است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۰۹:۲۷:۲۲ ] [ ابوني ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی